Stalo se vám, že jste byli v obchodování úspěšní a pak jste měli období, kdy se opravdu nedařilo? Máte v týmu obchodníka, který umí prodávat, ale najednou se mu úspěch vyhýbá? Co za tím ve velké většině případů stojí? Jak hodně ovlivňuje naše soukromí to, jak se nám daří v práci?
Když obchodník slyší často „NE!“
Máte rádi obchodování? Je to to, co milujete? V obchodu totiž zažíváme nejen vítězství, ale i prohry a znám lidi, kteří více myslí na neúspěchy než na úspěchy. Když se toto obchodníkovi stane, může přestat mít svou „práci“ rád. Ale existují obchodníci, kteří i přes prohry nikdy motivaci neztratili. A tak se u tohoto bodu naskýtá […]
Jak se stát úspěšným obchodníkem?
Úspěšný obchodník Bohumil Kuba obchod nikdy dělat nechtěl. Co ho k obchodování přivedlo a co udělal pro to, aby si udržel pozici nejúspěšnějšího obchodníka firmy Business Success? Na toto téme ho vyzpovídala výkonná ředitelka společnosti Vlasta Opelková.
Jaké jsou zásady pro správnou prezentaci?
Fáze prezentace přichází po fázi zjišťování potřeb. Jakmile zjistíme, co zákazník potřebuje, můžeme prezentovat vhodné řešení, vhodný produkt.