Obchodník se často setkává ve své práci s různými lidmi a také jejich náladami. Bylo by krásné, pokud by všichni zákazníci při příchodu obchodníka na schůzku byli nadšení a zajímali se o to, co jim přináší. Je to tak? Ne vždy se to ale podaří.
Co je nejčastější chyba, kterou firmy v obchodě dělají?
Hostem 11. dílu „Inspirací k úspěchu“ je zkušený obchodník a lektor obchodních dovedností Martin Staněk.
Jak obnovit chuť obchodovat?
Co si budeme povídat, obchod není vždy jednoduchý, člověk se setkává s lidskými náladami a reakcemi. A to není vždy pozitivní. Slýchává odmítnutí a čelí i neúspěchům v podobě konkurence a neochoty zákazníků zvolit lepší řešení. Dobře, a jak s tím tedy pracovat, abychom nevyhořeli a nepřestalo nás to bavit?
3 tipy, jak překonat ostych z komunikace s neznámými lidmi
Pro někoho už jen představa, že by měl vzít do ruky telefon, zavolat někomu cizímu a domluvit si s ním schůzku, je velice nepříjemná. Někdo další „trne hrůzou“, když by měl oslovit neznámého člověka na ulici. Někdo sice má dost odvahy cizího člověka oslovit, ale co potom?
Co je častá příčina, proč se obchodníkovi nedaří?
Stalo se vám, že jste byli v obchodování úspěšní a pak jste měli období, kdy se opravdu nedařilo? Máte v týmu obchodníka, který umí prodávat, ale najednou se mu úspěch vyhýbá? Co za tím ve velké většině případů stojí? Jak hodně ovlivňuje naše soukromí to, jak se nám daří v práci?