Fáze prezentace přichází po fázi zjišťování potřeb. Jakmile zjistíme, co zákazník potřebuje, můžeme prezentovat vhodné řešení, vhodný produkt.
Jak ale takovou prezentaci udělat správně a jakých zásad se držet?
Vždy použijte to, co jste se od zákazníka dozvěděli a na základě toho pro něj vyberte ten nejvhodnější produkt či službu.
Seznamte zákazníka s produktem jednoduchou, stravitelnou formou, aby mu dobře porozuměl. Nepoužívejte slova, kterým by zákazník nemusel rozumět, mluvte jazykem zákazníka.
Umožněte klientovi si produkt vyzkoušet, pokud je to třeba, aby mohl získat vlastní zkušenost.
Ukažte zákazníkovi právě ty vlastnosti produktu, které uspokojí jeho potřeby podle jeho představ. Docilte toho, aby zákazník viděl, že mu produkt přinese prospěch.
Vy sami musíte být přesvědčeni o kvalitě a přínosu produktu, který nabízíte. Takto prezentujte sami sebe, váš produkt a společnost, kterou zastupujete.
Získejte od klienta co nejvíc potvrzení. Dobrou komunikací ukažte hodnotu a důvěryhodnost produktu.
Zaujměte vašeho zákazníka tím, že mu poskytnete řešení, které mu přinese prospěch. Řešení, které odpovídá jeho potřebám. To je cesta k uzavření obchodu. To je cesta k dlouhodobým vztahům se zákazníky.
Hodně štěstí.
Melánie Bulová
Nejnovější příspěvky autora Melánie Bulová (zobrazit všechny)
- Ani nejlepší motivační systém v obchodě nenahradí aktivní řízení šéfa obchodu. - 30.7.2024
- Sales Club – klub pro obchodníky a vedoucí obchodu - 11.6.2024
- Jak klienta „uprezentovat“? - 24.10.2023
Napsat komentář