TIPY PRO PRODEJ

Aby prodej nebyl boj

  • Úvod
  • Videa
  • Články
  • Rozhovory
  • Test pro obchodníky
  • Autoři
  • Kontakt

13.5.2018 by Melánie Bulová Napište komentář

Jaké jsou zásady pro správnou prezentaci?

Fáze prezentace přichází po fázi zjišťování potřeb. Jakmile zjistíme, co zákazník potřebuje, můžeme prezentovat vhodné řešení, vhodný produkt.

Jak ale takovou prezentaci udělat správně a jakých zásad se držet?

Vždy použijte to, co jste se od zákazníka dozvěděli a na základě toho pro něj vyberte ten nejvhodnější produkt či službu.
Seznamte zákazníka s produktem jednoduchou, stravitelnou formou, aby mu dobře porozuměl. Nepoužívejte slova, kterým by zákazník nemusel rozumět, mluvte jazykem zákazníka.

TipyProProdej_prezentování

Umožněte klientovi si produkt vyzkoušet, pokud je to třeba, aby mohl získat vlastní zkušenost.
Ukažte zákazníkovi právě ty vlastnosti produktu, které uspokojí jeho potřeby podle jeho představ. Docilte toho, aby zákazník viděl, že mu produkt přinese prospěch.
Vy sami musíte být přesvědčeni o kvalitě a přínosu produktu, který nabízíte. Takto prezentujte sami sebe, váš produkt a společnost, kterou zastupujete.
Získejte od klienta co nejvíc potvrzení. Dobrou komunikací ukažte hodnotu a důvěryhodnost produktu.

Zaujměte vašeho zákazníka tím, že mu poskytnete řešení, které mu přinese prospěch. Řešení, které odpovídá jeho potřebám. To je cesta k uzavření obchodu. To je cesta k dlouhodobým vztahům se zákazníky.

Hodně štěstí.

Následující záložky mění níže uvedený obsah.
  • Autor
  • Nejnovější příspěvky
Avatar photo
Můj profil na TwitteruMůj profil na Linkedin

Melánie Bulová

Vedoucí projektu Tipy pro prodej
Avatar photo
Můj profil na TwitteruMůj profil na Linkedin

Nejnovější příspěvky autora Melánie Bulová (zobrazit všechny)

  • Hledáte novou obchodní výzvu? Možná je tato nabídka přesně pro Vás! - 25.8.2022
  • Rozhovor s Janou Guráňovou: od prodeje až k přednášení! - 25.3.2022
  • Rozhovor s Danou Kudovou - 20.11.2021

Zařazeno pod: Články, Inspirace, Motivace Oštítkováno: obchod, prezentace, produkt, řešení

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Chcete dělat obchod, který může firmám i lidem zlepšit život?

Chci vědět víc!

Nejnovější příspěvky

  • Co je častá příčina, proč se obchodníkovi nedaří?
  • Proč se zákazník mnohdy obrátí na konkurenci, která má daleko horší kvalitu?
  • Jakou roli hraje komunikace ve vyčerpání?
  • Hledáte novou obchodní výzvu? Možná je tato nabídka přesně pro Vás!
  • Jak v prodeji zvládnout pochybnosti o ceně?

Rubriky

  • Články
  • Inspirace
  • Motivace
  • Rozhovory
  • Video tipy
  • Zajímavosti

Copyright © 2023 · Executive Pro Theme on Genesis Framework · WordPress · Log in