Vždy udržujte oční kontakt!
Je velmi důležité, abyste se naučili udržovat oční kontakt s vaším klientem. Vyhněte se bloudění očí, rozhlížení se po místnosti či přes rameno zákazníka – dívejte se mu přímo do očí.
Toto se dá naučit praxí, můžete se zkusit i natočit, abyste zlepšili svou schopnost udržovat oční kontakt. Většina dnešní populace neudržuje oční kontakt a pro některé lidi je možná i nepříjemné se koukat druhým do očí. Položte někomu na ulici otázku a sledujte, zda se vám bude dívat do očí, většina lidí uhne pohledem jinam.
Pokud chcete být přesvědčiví, je důležité, abyste udržovali oční kontakt s vaším klientem. To totiž ukazuje váš zájem o klienta, vaši sebedůvěru a důvěru ve váš produkt či službu a v nabídku, kterou klientovi dáváte. Zákazník uzavírá obchod, když si je jistý. Bloudící oči po místnosti v lidech jistotu nevzbuzují.
Proto nikdy nepřerušujte oční kontakt s klientem!
Držím Vám pěsti.
Melánie Bulová
Nejnovější příspěvky autora Melánie Bulová (zobrazit všechny)
- Ani nejlepší motivační systém v obchodě nenahradí aktivní řízení šéfa obchodu. - 30.7.2024
- Sales Club – klub pro obchodníky a vedoucí obchodu - 11.6.2024
- Jak klienta „uprezentovat“? - 24.10.2023
Napsat komentář