TIPY PRO PRODEJ

Aby prodej nebyl boj

  • Úvod
  • Videa
  • Články
  • Rozhovory
  • Test pro obchodníky
  • Autoři
  • Kontakt

8.11.2017 by Melánie Bulová Napište komentář

Zvyšuje oční kontakt šanci na uzavření obchodu?

Vždy udržujte oční kontakt!
Je velmi důležité, abyste se naučili udržovat oční kontakt s vaším klientem. Vyhněte se bloudění očí, rozhlížení se po místnosti či přes rameno zákazníka – dívejte se mu přímo do očí.

Toto se dá naučit praxí, můžete se zkusit i natočit, abyste zlepšili svou schopnost udržovat oční kontakt. Většina dnešní populace neudržuje oční kontakt a pro některé lidi je možná i nepříjemné se koukat druhým do očí. Položte někomu na ulici otázku a sledujte, zda se vám bude dívat do očí, většina lidí uhne pohledem jinam.

Pokud chcete být přesvědčiví, je důležité, abyste udržovali oční kontakt s vaším klientem. To totiž ukazuje váš zájem o klienta, vaši sebedůvěru a důvěru ve váš produkt či službu a v nabídku, kterou klientovi dáváte. Zákazník uzavírá obchod, když si je jistý. Bloudící oči po místnosti v lidech jistotu nevzbuzují.

Proto nikdy nepřerušujte oční kontakt s klientem!

Držím Vám pěsti.

Následující záložky mění níže uvedený obsah.
  • Autor
  • Nejnovější příspěvky
Avatar photo
Můj profil na TwitteruMůj profil na Linkedin

Melánie Bulová

Vedoucí projektu Tipy pro prodej
Avatar photo
Můj profil na TwitteruMůj profil na Linkedin

Nejnovější příspěvky autora Melánie Bulová (zobrazit všechny)

  • Co je nejčastější chyba, kterou firmy v obchodě dělají? - 20.2.2025
  • Obchodník dnes musí v první řadě umět prodat sám sebe. - 28.11.2024
  • Ani nejlepší motivační systém v obchodě nenahradí aktivní řízení šéfa obchodu. - 30.7.2024

Zařazeno pod: Články, Inspirace

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Chcete dělat obchod, který může firmám i lidem zlepšit život?

Chci vědět víc!

Nejnovější příspěvky

  • Jak souvisí emoce a obchod?
  • Co je nejčastější chyba, kterou firmy v obchodě dělají?
  • Obchodník dnes musí v první řadě umět prodat sám sebe.
  • Jak obnovit chuť obchodovat?
  • Ani nejlepší motivační systém v obchodě nenahradí aktivní řízení šéfa obchodu.

Rubriky

  • Články
  • Inspirace
  • Motivace
  • Rozhovory
  • Video tipy
  • Zajímavosti

Copyright © 2025 · Executive Pro Theme on Genesis Framework · WordPress · Log in