Vždy udržujte oční kontakt!
Je velmi důležité, abyste se naučili udržovat oční kontakt s vaším klientem. Vyhněte se bloudění očí, rozhlížení se po místnosti či přes rameno zákazníka – dívejte se mu přímo do očí.
Toto se dá naučit praxí, můžete se zkusit i natočit, abyste zlepšili svou schopnost udržovat oční kontakt. Většina dnešní populace neudržuje oční kontakt a pro některé lidi je možná i nepříjemné se koukat druhým do očí. Položte někomu na ulici otázku a sledujte, zda se vám bude dívat do očí, většina lidí uhne pohledem jinam.
Pokud chcete být přesvědčiví, je důležité, abyste udržovali oční kontakt s vaším klientem. To totiž ukazuje váš zájem o klienta, vaši sebedůvěru a důvěru ve váš produkt či službu a v nabídku, kterou klientovi dáváte. Zákazník uzavírá obchod, když si je jistý. Bloudící oči po místnosti v lidech jistotu nevzbuzují.
Proto nikdy nepřerušujte oční kontakt s klientem!
Držím Vám pěsti.
Melánie Bulová
Nejnovější příspěvky autora Melánie Bulová (zobrazit všechny)
- Zákazník, kterého je lepší nemít. - 20.9.2025
- Co je nejčastější chyba, kterou firmy v obchodě dělají? - 20.2.2025
- Obchodník dnes musí v první řadě umět prodat sám sebe. - 28.11.2024
Napsat komentář