TIPY PRO PRODEJ

Aby prodej nebyl boj

  • Úvod
  • Videa
  • Články
  • Rozhovory
  • Test pro obchodníky
  • Autoři
  • Kontakt

7.9.2017 by Melánie Bulová Napište komentář

Jak si získat důvěru zákazníka?

Asi nejtypičtější nemoc obchodníků je pokus uprezentovat zákazníka. Zákazník to většinou přežije, ale samotný obchodní případ už takové štěstí nemá.
Udělejte si pokus. Zajděte do nejbližší prodejny automobilů a zajímejte se o nějaký model vozu. S největší pravděpodobností bude následovat rozsáhlá prezentace vlastností auta, ale všimněte si, že obchodník vám položí pouze minimum otázek ohledně toho, co potřebujete, jak často a kde s autem jezdíte, atd.
Obchodník by určitě měl být schopný udělat skvělou prezentaci, ale na začátek obchodního jednání určitě není ten správný čas. Kromě situace, kdy zákazník přijde a řekne chci toto, se obchodník vždy musí zajímat a pokládat otázky.

Otázky mohou být různé podle produktu, který obchodník prodává. Ale můžete se zeptat například:

Co používáte dnes?
Máte s výběrem podobné věci zkušenosti?
Kdy to budete potřebovat?
Máte představu, co přesně byste chtěl/a?
Jaká jsou vaše hlavní očekávání?

To jsou jen tipy, u některých produktů se bude muset obchodník zaměřit jiným směrem. A otázek je samozřejmě velké množství. Zamyslete se a najděte si ty správné otázky pro váš produkt.

Toto je první krok k vytvoření důvěry zákazníka. Zájem a správně kladené otázky.

Držím vám palce!

 

Inspirováno knihou „Zaslúžené dary predaja“ od Pavola Timka.

 

Následující záložky mění níže uvedený obsah.
  • Autor
  • Nejnovější příspěvky
Avatar photo
Můj profil na TwitteruMůj profil na Linkedin

Melánie Bulová

Vedoucí projektu Tipy pro prodej
Avatar photo
Můj profil na TwitteruMůj profil na Linkedin

Nejnovější příspěvky autora Melánie Bulová (zobrazit všechny)

  • Co je nejčastější chyba, kterou firmy v obchodě dělají? - 20.2.2025
  • Obchodník dnes musí v první řadě umět prodat sám sebe. - 28.11.2024
  • Ani nejlepší motivační systém v obchodě nenahradí aktivní řízení šéfa obchodu. - 30.7.2024

Zařazeno pod: Články, Inspirace

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Chcete dělat obchod, který může firmám i lidem zlepšit život?

Chci vědět víc!

Nejnovější příspěvky

  • Jak souvisí emoce a obchod?
  • Co je nejčastější chyba, kterou firmy v obchodě dělají?
  • Obchodník dnes musí v první řadě umět prodat sám sebe.
  • Jak obnovit chuť obchodovat?
  • Ani nejlepší motivační systém v obchodě nenahradí aktivní řízení šéfa obchodu.

Rubriky

  • Články
  • Inspirace
  • Motivace
  • Rozhovory
  • Video tipy
  • Zajímavosti

Copyright © 2025 · Executive Pro Theme on Genesis Framework · WordPress · Log in