Stalo se Vám někdy, že jste přišli za zákazníkem a on se Vámi nechtěl bavit?
Nebo jste přijeli na schůzku a zákazník Vás přivítal slovy „Tak rychle povídejte, co máte?“.
Co udělat pro to, abyste se o zákazníka zajímali a byli přitom pro něj opravdu zajímaví?
Podívejte se na video tip.
Zkusili jste to a zafungovalo Vám to?
Budu rád za Vaše komentáře.
Následující záložky mění níže uvedený obsah.
Martin Staněk
Obchodník, konzultant a trenér prodejních dovedností
Za více než 20 let aktivního obchodování jsem si ověřil, co spolehlivě funguje a rád bych inspiroval prostřednictvím svých nápadů a postřehů další obchodníky k tomu, že prodej nemusí být boj.
Nejnovější příspěvky autora Martin Staněk (zobrazit všechny)
- Aby na konci jednání byl uzavřený obchod. - 20.6.2024
- Co je častá příčina, proč se obchodníkovi nedaří? - 30.3.2023
- Jak v prodeji zvládnout pochybnosti o ceně? - 23.6.2022
Miroslav Minarik says
Samozřejmě je to přesně jak říkáte. Jen bych k tomu dodal, že se nezřídka stává, že si prodejce opravdu „jen tak zhruba něco“ nastuduje, ale to „něco jen tak zhruba“ způsobí vyhazov úplně stejně. V oblasti B2B je nepřípustné nevědět všechno! V této oblasti musím vědět víc, než ten, kdo má ode mne koupit! Jak to zařídím? Inu, to je to know-how dobrého obchodníka 🙂