TIPY PRO PRODEJ

Aby prodej nebyl boj

  • Úvod
  • Videa
  • Články
  • Rozhovory
  • Test pro obchodníky
  • Autoři
  • Kontakt

2.12.2015 by Martin Staněk 1 Comment

Proč Vám zákazník nevěnuje pozornost?

Stalo se Vám někdy, že jste přišli za zákazníkem a on se Vámi nechtěl bavit?
Nebo jste přijeli na schůzku a zákazník Vás přivítal slovy „Tak rychle povídejte, co máte?“.

Co udělat pro to, abyste se o zákazníka zajímali a byli přitom pro něj opravdu zajímaví?
Podívejte se na video tip.

Zkusili jste to a zafungovalo Vám to?

Budu rád za Vaše komentáře.

Následující záložky mění níže uvedený obsah.
  • Autor
  • Nejnovější příspěvky
Avatar photo

Martin Staněk

Obchodník, konzultant a trenér prodejních dovedností
Za více než 20 let aktivního obchodování jsem si ověřil, co spolehlivě funguje a rád bych inspiroval prostřednictvím svých nápadů a postřehů další obchodníky k tomu, že prodej nemusí být boj.
Avatar photo

Nejnovější příspěvky autora Martin Staněk (zobrazit všechny)

  • Co je častá příčina, proč se obchodníkovi nedaří? - 30.3.2023
  • Jak v prodeji zvládnout pochybnosti o ceně? - 23.6.2022
  • Víte, jaké detaily rozhodují při obchodním jednání? - 17.2.2021

Zařazeno pod: Video tipy

Comments

  1. Miroslav Minarik says

    28.7.2016 at 15:12

    Samozřejmě je to přesně jak říkáte. Jen bych k tomu dodal, že se nezřídka stává, že si prodejce opravdu „jen tak zhruba něco“ nastuduje, ale to „něco jen tak zhruba“ způsobí vyhazov úplně stejně. V oblasti B2B je nepřípustné nevědět všechno! V této oblasti musím vědět víc, než ten, kdo má ode mne koupit! Jak to zařídím? Inu, to je to know-how dobrého obchodníka 🙂

    Odpovědět

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Chcete dělat obchod, který může firmám i lidem zlepšit život?

Chci vědět víc!

Nejnovější příspěvky

  • Co je častá příčina, proč se obchodníkovi nedaří?
  • Proč se zákazník mnohdy obrátí na konkurenci, která má daleko horší kvalitu?
  • Jakou roli hraje komunikace ve vyčerpání?
  • Hledáte novou obchodní výzvu? Možná je tato nabídka přesně pro Vás!
  • Jak v prodeji zvládnout pochybnosti o ceně?

Rubriky

  • Články
  • Inspirace
  • Motivace
  • Rozhovory
  • Video tipy
  • Zajímavosti

Copyright © 2023 · Executive Pro Theme on Genesis Framework · WordPress · Log in