TIPY PRO PRODEJ

Aby prodej nebyl boj

  • Úvod
  • Videa
  • Články
  • Rozhovory
  • Test pro obchodníky
  • Autoři
  • Kontakt

9.6.2020 by Melánie Bulová Napište komentář

Jak podpořit dlouhodobou spolupráci s klienty?

Obchodnice Jana Kubová se ve videu podělí o svůj typ, jak podpořit dlouhodobé vztahy s klienty.

Jana pracuje v oblasti vzdělávání, ale tento typ je použitelný pro jakoukoliv oblast v obchodě, kde se budují dlouhodobé vztahy.

Díky zpětné vazbě od klienta zjistíte, co děláte opravdu dobře a to vám může pomoci překonat případné náročnější období, kdy se třeba nedaří tak, jak byste si představovali. Piště si, čeho si klienti na spolupráci váží a co jim přináší. A zlepšete to, co klienti vidí jako nedostatek.

Hodně štěstí v obchodování a spoustu spokojených, stálých klientů!

Následující záložky mění níže uvedený obsah.
  • Autor
  • Nejnovější příspěvky
Avatar photo
Můj profil na TwitteruMůj profil na Linkedin

Melánie Bulová

Vedoucí projektu Tipy pro prodej
Avatar photo
Můj profil na TwitteruMůj profil na Linkedin

Nejnovější příspěvky autora Melánie Bulová (zobrazit všechny)

  • Co je nejčastější chyba, kterou firmy v obchodě dělají? - 20.2.2025
  • Obchodník dnes musí v první řadě umět prodat sám sebe. - 28.11.2024
  • Ani nejlepší motivační systém v obchodě nenahradí aktivní řízení šéfa obchodu. - 30.7.2024

Zařazeno pod: Inspirace, Motivace, Video tipy

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Chcete dělat obchod, který může firmám i lidem zlepšit život?

Chci vědět víc!

Nejnovější příspěvky

  • Jak souvisí emoce a obchod?
  • Co je nejčastější chyba, kterou firmy v obchodě dělají?
  • Obchodník dnes musí v první řadě umět prodat sám sebe.
  • Jak obnovit chuť obchodovat?
  • Ani nejlepší motivační systém v obchodě nenahradí aktivní řízení šéfa obchodu.

Rubriky

  • Články
  • Inspirace
  • Motivace
  • Rozhovory
  • Video tipy
  • Zajímavosti

Copyright © 2025 · Executive Pro Theme on Genesis Framework · WordPress · Log in