Obchodnice Jana Kubová se ve videu podělí o svůj typ, jak podpořit dlouhodobé vztahy s klienty.
Jana pracuje v oblasti vzdělávání, ale tento typ je použitelný pro jakoukoliv oblast v obchodě, kde se budují dlouhodobé vztahy.
Díky zpětné vazbě od klienta zjistíte, co děláte opravdu dobře a to vám může pomoci překonat případné náročnější období, kdy se třeba nedaří tak, jak byste si představovali. Piště si, čeho si klienti na spolupráci váží a co jim přináší. A zlepšete to, co klienti vidí jako nedostatek.
Hodně štěstí v obchodování a spoustu spokojených, stálých klientů!
Následující záložky mění níže uvedený obsah.
Melánie Bulová
Vedoucí projektu Tipy pro prodej
Nejnovější příspěvky autora Melánie Bulová (zobrazit všechny)
- Ani nejlepší motivační systém v obchodě nenahradí aktivní řízení šéfa obchodu. - 30.7.2024
- Sales Club – klub pro obchodníky a vedoucí obchodu - 11.6.2024
- Jak klienta „uprezentovat“? - 24.10.2023
Napsat komentář