Obchodnice Jana Kubová se ve videu podělí o svůj typ, jak podpořit dlouhodobé vztahy s klienty.
Jana pracuje v oblasti vzdělávání, ale tento typ je použitelný pro jakoukoliv oblast v obchodě, kde se budují dlouhodobé vztahy.
Díky zpětné vazbě od klienta zjistíte, co děláte opravdu dobře a to vám může pomoci překonat případné náročnější období, kdy se třeba nedaří tak, jak byste si představovali. Piště si, čeho si klienti na spolupráci váží a co jim přináší. A zlepšete to, co klienti vidí jako nedostatek.
Hodně štěstí v obchodování a spoustu spokojených, stálých klientů!
Následující záložky mění níže uvedený obsah.
Melánie Bulová
Vedoucí projektu Tipy pro prodej
Nejnovější příspěvky autora Melánie Bulová (zobrazit všechny)
- Zákazník, kterého je lepší nemít. - 20.9.2025
- Co je nejčastější chyba, kterou firmy v obchodě dělají? - 20.2.2025
- Obchodník dnes musí v první řadě umět prodat sám sebe. - 28.11.2024
Napsat komentář