Obchodnice Jana Kubová se ve videu podělí o svůj typ, jak podpořit dlouhodobé vztahy s klienty.
Jana pracuje v oblasti vzdělávání, ale tento typ je použitelný pro jakoukoliv oblast v obchodě, kde se budují dlouhodobé vztahy.
Díky zpětné vazbě od klienta zjistíte, co děláte opravdu dobře a to vám může pomoci překonat případné náročnější období, kdy se třeba nedaří tak, jak byste si představovali. Piště si, čeho si klienti na spolupráci váží a co jim přináší. A zlepšete to, co klienti vidí jako nedostatek.
Hodně štěstí v obchodování a spoustu spokojených, stálých klientů!
Následující záložky mění níže uvedený obsah.

Melánie Bulová
Vedoucí projektu Tipy pro prodej

Nejnovější příspěvky autora Melánie Bulová (zobrazit všechny)
- Hledáte novou obchodní výzvu? Možná je tato nabídka přesně pro Vás! - 25.8.2022
- Rozhovor s Janou Guráňovou: od prodeje až k přednášení! - 25.3.2022
- Rozhovor s Danou Kudovou - 20.11.2021
Napsat komentář