TIPY PRO PRODEJ

Aby prodej nebyl boj

  • Úvod
  • Videa
  • Články
  • Rozhovory
  • Test pro obchodníky
  • Autoři
  • Kontakt

9.6.2020 by Melánie Bulová Napište komentář

Jak podpořit dlouhodobou spolupráci s klienty?

Obchodnice Jana Kubová se ve videu podělí o svůj typ, jak podpořit dlouhodobé vztahy s klienty.

Jana pracuje v oblasti vzdělávání, ale tento typ je použitelný pro jakoukoliv oblast v obchodě, kde se budují dlouhodobé vztahy.

Díky zpětné vazbě od klienta zjistíte, co děláte opravdu dobře a to vám může pomoci překonat případné náročnější období, kdy se třeba nedaří tak, jak byste si představovali. Piště si, čeho si klienti na spolupráci váží a co jim přináší. A zlepšete to, co klienti vidí jako nedostatek.

Hodně štěstí v obchodování a spoustu spokojených, stálých klientů!

Následující záložky mění níže uvedený obsah.
  • Autor
  • Nejnovější příspěvky
Avatar photo
Můj profil na TwitteruMůj profil na Linkedin

Melánie Bulová

Vedoucí projektu Tipy pro prodej
Avatar photo
Můj profil na TwitteruMůj profil na Linkedin

Nejnovější příspěvky autora Melánie Bulová (zobrazit všechny)

  • Hledáte novou obchodní výzvu? Možná je tato nabídka přesně pro Vás! - 25.8.2022
  • Rozhovor s Janou Guráňovou: od prodeje až k přednášení! - 25.3.2022
  • Rozhovor s Danou Kudovou - 20.11.2021

Zařazeno pod: Inspirace, Motivace, Video tipy

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Chcete dělat obchod, který může firmám i lidem zlepšit život?

Chci vědět víc!

Nejnovější příspěvky

  • Co je častá příčina, proč se obchodníkovi nedaří?
  • Proč se zákazník mnohdy obrátí na konkurenci, která má daleko horší kvalitu?
  • Jakou roli hraje komunikace ve vyčerpání?
  • Hledáte novou obchodní výzvu? Možná je tato nabídka přesně pro Vás!
  • Jak v prodeji zvládnout pochybnosti o ceně?

Rubriky

  • Články
  • Inspirace
  • Motivace
  • Rozhovory
  • Video tipy
  • Zajímavosti

Copyright © 2023 · Executive Pro Theme on Genesis Framework · WordPress · Log in