TIPY PRO PRODEJ

Aby prodej nebyl boj

  • Úvod
  • Videa
  • Články
  • Rozhovory
  • Test pro obchodníky
  • Autoři
  • Kontakt

8.1.2018 by Melánie Bulová Napište komentář

Proč je důležité potvrdit komunikaci klienta?

Vždy potvrďte klientovu komunikaci, ať je jakákoliv.

Bez ohledu na to, jakou nabídku klient při obchodním jednání požaduje, a i když je tato nabídka (na cenu, formu spolupráce atd.) naprosto nepřijatelná, vždy věnujte čas tomu, abyste klientovu komunikaci potvrdili, dali mu najevo, že k vám jeho komunikace došla.

Pouze obchodník „začátečník“ nevěnuje potvrzení komunikace klienta čas, je tak zaměřený na prodej své nabídky, že přejde to, co komunikuje klient.

Pokud totiž nepotvrzujete komunikaci klienta, pouze jednání zhoršujete, protože klient se pak cítí nevyslyšen a bude méně ochotný poslouchat či akceptovat vaši nabídku.

Zažili jste situaci, kdy jste druhému člověku něco říkali a on vaši komunikaci nepotvrdil, pouze ji ignoroval? Asi mi dáte za pravdu, že to není příjemný pocit. Proto, věnujte čas tomu, abyste klientovi řekli: „děkuji, oceňuji to, jsem rád, že mi to říkáte otevřeně“ nebo cokoliv jiného, co dá klientovi jasně najevo, že ho posloucháte.

Chcete – li si obchodní jednání ztížit, jednejte tak, jako byste zákazníka neposlouchali a uvidíte, že jednání začne ihned směřovat k neúspěšnému konci.

Potvrzujte komunikaci druhých a uvidíte, že vztahy a komunikace celkově bude mnohem příjemnější.

Hodně štěstí!

Následující záložky mění níže uvedený obsah.
  • Autor
  • Nejnovější příspěvky
Avatar photo
Můj profil na TwitteruMůj profil na Linkedin

Melánie Bulová

Vedoucí projektu Tipy pro prodej
Avatar photo
Můj profil na TwitteruMůj profil na Linkedin

Nejnovější příspěvky autora Melánie Bulová (zobrazit všechny)

  • Obchodník dnes musí v první řadě umět prodat sám sebe. - 28.11.2024
  • Ani nejlepší motivační systém v obchodě nenahradí aktivní řízení šéfa obchodu. - 30.7.2024
  • Sales Club – klub pro obchodníky a vedoucí obchodu - 11.6.2024

Zařazeno pod: Články, Inspirace

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Chcete dělat obchod, který může firmám i lidem zlepšit život?

Chci vědět víc!

Nejnovější příspěvky

  • Obchodník dnes musí v první řadě umět prodat sám sebe.
  • Jak obnovit chuť obchodovat?
  • Ani nejlepší motivační systém v obchodě nenahradí aktivní řízení šéfa obchodu.
  • Aby na konci jednání byl uzavřený obchod.
  • Sales Club – klub pro obchodníky a vedoucí obchodu

Rubriky

  • Články
  • Inspirace
  • Motivace
  • Rozhovory
  • Video tipy
  • Zajímavosti

Copyright © 2025 · Executive Pro Theme on Genesis Framework · WordPress · Log in