TIPY PRO PRODEJ

Aby prodej nebyl boj

  • Úvod
  • Videa
  • Články
  • Rozhovory
  • Test pro obchodníky
  • Autoři
  • Kontakt

13.3.2017 by Melánie Bulová Napište komentář

Otevření klienta, první krok k uzavření obchodu

Úvod schůzky je důležitý, ledy prolamující krok. Pokud se obchodníkovi tento krok povede udělat skutečně dobře, má před sebou klienta, který je ochotný s ním otevřeně mluvit, a to je první krok k úspěšnému uzavření obchodu.

Jak to udělat, aby se klient otevřel?

  • Je dobré si před samotným setkáním uvědomit, že pomoc klientovi je váš primární zájem.
  • Buďte ochotní vašemu zákazníkovi skutečně pomoci a poradit předtím, než se pokusíte od něj cokoli získat.
  • Vždy se snažte o to nejlepší. Zajímejte se, buďte příjemní a nápomocní, jak jen můžete.
  • Nebuďte příliš vážní. I když je pro vás důležité uzavřít obchod, snažte se ubrat na vážnosti, to udělá situaci trochu uvolněnější.
  • Buďte ochotní do vašeho potenciálního zákazníka investovat čas a energii.
  • Pokud je zákazník nesdílný a je obtížné s ním navázat komunikaci, netlačte na něj! Ale po nějaké době ho opět kontaktujte a zkuste to znovu.

Podařilo se vám klienta rozhovořit?
Gratuluji, jste na dobré cestě k uzavření obchodu!

Následující záložky mění níže uvedený obsah.
  • Autor
  • Nejnovější příspěvky
Avatar photo
Můj profil na TwitteruMůj profil na Linkedin

Melánie Bulová

Vedoucí projektu Tipy pro prodej
Avatar photo
Můj profil na TwitteruMůj profil na Linkedin

Nejnovější příspěvky autora Melánie Bulová (zobrazit všechny)

  • Hledáte novou obchodní výzvu? Možná je tato nabídka přesně pro Vás! - 25.8.2022
  • Rozhovor s Janou Guráňovou: od prodeje až k přednášení! - 25.3.2022
  • Rozhovor s Danou Kudovou - 20.11.2021

Zařazeno pod: Články

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Chcete dělat obchod, který může firmám i lidem zlepšit život?

Chci vědět víc!

Nejnovější příspěvky

  • 3 tipy, jak překonat ostych z komunikace s neznámými lidmi
  • Co je častá příčina, proč se obchodníkovi nedaří?
  • Proč se zákazník mnohdy obrátí na konkurenci, která má daleko horší kvalitu?
  • Jakou roli hraje komunikace ve vyčerpání?
  • Hledáte novou obchodní výzvu? Možná je tato nabídka přesně pro Vás!

Rubriky

  • Články
  • Inspirace
  • Motivace
  • Rozhovory
  • Video tipy
  • Zajímavosti

Copyright © 2023 · Executive Pro Theme on Genesis Framework · WordPress · Log in