Úvod schůzky je důležitý, ledy prolamující krok. Pokud se obchodníkovi tento krok povede udělat skutečně dobře, má před sebou klienta, který je ochotný s ním otevřeně mluvit, a to je první krok k úspěšnému uzavření obchodu.
Jak to udělat, aby se klient otevřel?
- Je dobré si před samotným setkáním uvědomit, že pomoc klientovi je váš primární zájem.
- Buďte ochotní vašemu zákazníkovi skutečně pomoci a poradit předtím, než se pokusíte od něj cokoli získat.
- Vždy se snažte o to nejlepší. Zajímejte se, buďte příjemní a nápomocní, jak jen můžete.
- Nebuďte příliš vážní. I když je pro vás důležité uzavřít obchod, snažte se ubrat na vážnosti, to udělá situaci trochu uvolněnější.
- Buďte ochotní do vašeho potenciálního zákazníka investovat čas a energii.
- Pokud je zákazník nesdílný a je obtížné s ním navázat komunikaci, netlačte na něj! Ale po nějaké době ho opět kontaktujte a zkuste to znovu.
Podařilo se vám klienta rozhovořit?
Gratuluji, jste na dobré cestě k uzavření obchodu!
Následující záložky mění níže uvedený obsah.
Melánie Bulová
Vedoucí projektu Tipy pro prodej
Napsat komentář