Vždy si udržujte pozitivní postoj bez ohledu na odpověď vašeho klienta.
Je velmi důležité, abyste zůstali pozitivní bez ohledu na to, jak váš zákazník zareaguje a co vám řekne. Zůstaňte klidní, pozitivní a udržte profesionální postoj „to zvládnu“ během celého jednání.
Nemůžeme vždy kontrolovat věci, které se kolem nás dějí, ale můžeme kontrolovat to, jak na ně zareagujeme. Když chcete uzavřít obchod je zásadní, abyste kontrolovali svůj postoj bez ohledu na to, jaký postoj má zákazník. Pokud začnete být negativní, protože zákazník je negativní, existuje pouze jeden výsledek a tento výsledek není dobrý. Když je zákazník negativní, ale vy přesto udržíte pozitivní postoj, budete vypadat mnohem lépe a profesionálněji. Pamatujte si, že negativita podlehne pozitivitě, vždy.
Pozitivní postoj by měli používat jak noví, tak zkušení obchodníci a hlavně to platí pro ty nejúspěšnější a nejzkušenější. Ti nejzkušenější se totiž léty praxe mohou někdy stát „tvrdšími“ v jednání s klienty a ve svých odpovědích znít netolerantně a arogantně. Buďte opatrní „staří profíci“ a nelpěte na minulých úspěších, protože vás mohou stát budoucí prodeje. Jedna skvělá kniha říká: „Pokorní zdědí zemi“. A Grant Cardone říká: „Ti, co umí zůstat pozitivní bez ohledu na to, co se kolem nich děje, zdění poklady země“.
Tak zůstaňte pozitivní a prodej bude jednodušší!
Inspirováno knihou Granta Cardoneho.
Melánie Bulová
Nejnovější příspěvky autora Melánie Bulová (zobrazit všechny)
- Ani nejlepší motivační systém v obchodě nenahradí aktivní řízení šéfa obchodu. - 30.7.2024
- Sales Club – klub pro obchodníky a vedoucí obchodu - 11.6.2024
- Jak klienta „uprezentovat“? - 24.10.2023
Napsat komentář