TIPY PRO PRODEJ

Aby prodej nebyl boj

  • Úvod
  • Videa
  • Články
  • Rozhovory
  • Test pro obchodníky
  • Autoři
  • Kontakt

22.2.2016 by Bohumil Kuba Napište komentář

Jakou roli hrají emoce v prodeji?

Umění obchodovat můžeme rozdělit na dvě oblasti.
První oblastí jsou techniky. Techniky ve smyslu postupů v různých specifických situacích. Obchodník by je měl znát, ale sami o sobě úspěch nepřinesou. Jejich znalost může zvýšit jistotu obchodníka díky tomu, že má nástroj na řešení těžších situací.

A tak druhou, podle mne nejdůležitější oblastí jsou emoce.

Tipy-pro-prodej_Emoce

Schopnost rozpoznání emoce zákazníka v úvodu může znamenat, spolu se schopností se naladit na podobnou emoci, značnou šanci na úspěch. Nebo z jiného soudku, schopnost najít u zákazníka emocionální motivaci ke koupi od nás, je téměř jistota úspěchu.

Další věcí v oblasti emocí může být rozpoznání, jakou „hru“ s námi zákazník hraje. Rozpoznáním jeho emoce můžeme zjistit, že nám neříká pravdu, nebo že se bojí jít do nového řešení a další důležité věci.

TOP obchodník musí znát lidi a jejich fungování a emoce jsou doslova čítankou. 

Jen umět číst. 

Následující záložky mění níže uvedený obsah.
  • Autor
  • Nejnovější příspěvky
Avatar photo

Bohumil Kuba

Obchodník, trenér obchodních dovedností
Aktivně se věnuji prodeji od roku 1996. A tuto pozici si držím dodnes. Kromě toho jsem i konzultantem, trenérem obchodních dovedností a autorem publikace „Profesionál v prodeji“. Ke svým klientům chodím s jedinou myšlenkou – pomoci jim.
Avatar photo

Nejnovější příspěvky autora Bohumil Kuba (zobrazit všechny)

  • Tři slova, která je lepší na obchodním jednání nepoužívat. - 15.5.2022
  • Obchodní průšvihy, aneb co by obchodník rozhodně neměl dělat - 16.4.2022
  • Když obchodník slyší často „NE!“ - 23.10.2021

Zařazeno pod: Články

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Chcete dělat obchod, který může firmám i lidem zlepšit život?

Chci vědět víc!

Nejnovější příspěvky

  • Co je častá příčina, proč se obchodníkovi nedaří?
  • Proč se zákazník mnohdy obrátí na konkurenci, která má daleko horší kvalitu?
  • Jakou roli hraje komunikace ve vyčerpání?
  • Hledáte novou obchodní výzvu? Možná je tato nabídka přesně pro Vás!
  • Jak v prodeji zvládnout pochybnosti o ceně?

Rubriky

  • Články
  • Inspirace
  • Motivace
  • Rozhovory
  • Video tipy
  • Zajímavosti

Copyright © 2023 · Executive Pro Theme on Genesis Framework · WordPress · Log in