TIPY PRO PRODEJ

Aby prodej nebyl boj

  • Úvod
  • Videa
  • Články
  • Rozhovory
  • Test pro obchodníky
  • Autoři
  • Kontakt

21.8.2017 by Melánie Bulová Napište komentář

Chcete zvýšit své obraty? Dosahujte výměny!

Uzavření obchodu je chvíle, při které dojde k výměně hodnot mezi dvěma stranami. V této fázi přestáváte prodávat. Je to moment, kdy přivedete klienta k rozhodnutí a ze zájemce se stává kupující. Vyměníte něco, co má klient, za něco, co máte vy. To je VÝMĚNA.

Na rozdíl od prodeje samotného je uzavření momentem, kdy dosáhnete dohody s klientem. Je to chvíle, při které dojde k výměně hodnotných věcí pro obě strany.

Skutečnou hodnotu druhé straně přinesete až ve chvíli uzavření.
Může vám to připadat nefér, protože jste lidem věnovali dost energie i času již před uzavřením. Nicméně, pokud jste neuzavřeli, znamená to, že jste nevytvořili hodnotu.
Dokud nedojde k uzavření, nemá předchozí aktivita a úsilí žádnou skutečnou hodnotu. Předchozí aktivita a úsilí má hodnotu jen tehdy, když uzavřete obchod.

Vezměme si například ženu, která chce zhubnout, tak začne pravidelně cvičit. Když ale její snaha nepřinese po dvou týdnech žádnou změnu, přestane s cvičením. Znamená to, že její cvičení nepřineslo výsledky, nedosáhla očekávané hodnoty. A čas, který věnovala cvičení byl z pohledu hubnutí zbytečný.
A to je důvod, proč jsou někteří lidé neúspěšní. Jejich neschopnost uzavřít vysvětluje, proč nedosahují svých cílů a plánů. Cíle, myšlenky, sny a plány nemají žádnou hodnotu, dokud s nimi nepřijde někdo, kdo je zrealizuje.

Dívejte se na uzavírání z tohoto pohledu, protože tento přístup vám přinese velký nárůst uzavřených obchodů. Hodnotu totiž nevytváříte, když prezentujete, propagujete nebo prodáváte. Opravdovou hodnotu vytvoříte jen v případě, že dosáhnete výměny.

Přeji vám mnoho uzavřených obchodů.

Inspirováno knihou od Granta Cardoneho „Uzavírání: příručka profesionálního prodejce“.

 

 

Následující záložky mění níže uvedený obsah.
  • Autor
  • Nejnovější příspěvky
Avatar photo
Můj profil na TwitteruMůj profil na Linkedin

Melánie Bulová

Vedoucí projektu Tipy pro prodej
Avatar photo
Můj profil na TwitteruMůj profil na Linkedin

Nejnovější příspěvky autora Melánie Bulová (zobrazit všechny)

  • Obchodník dnes musí v první řadě umět prodat sám sebe. - 28.11.2024
  • Ani nejlepší motivační systém v obchodě nenahradí aktivní řízení šéfa obchodu. - 30.7.2024
  • Sales Club – klub pro obchodníky a vedoucí obchodu - 11.6.2024

Zařazeno pod: Články

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Chcete dělat obchod, který může firmám i lidem zlepšit život?

Chci vědět víc!

Nejnovější příspěvky

  • Obchodník dnes musí v první řadě umět prodat sám sebe.
  • Jak obnovit chuť obchodovat?
  • Ani nejlepší motivační systém v obchodě nenahradí aktivní řízení šéfa obchodu.
  • Aby na konci jednání byl uzavřený obchod.
  • Sales Club – klub pro obchodníky a vedoucí obchodu

Rubriky

  • Články
  • Inspirace
  • Motivace
  • Rozhovory
  • Video tipy
  • Zajímavosti

Copyright © 2025 · Executive Pro Theme on Genesis Framework · WordPress · Log in