TIPY PRO PRODEJ

Aby prodej nebyl boj

  • Úvod
  • Videa
  • Články
  • Rozhovory
  • Test pro obchodníky
  • Autoři
  • Kontakt

Autoři

Martin Staněk

Obchodník, konzultant a trenér prodejních dovedností

martin-stanekMartin se od roku 1995 aktivně věnuje prodeji a vedení prodejních týmů. Má zkušenosti jak s prodejem firmám (B2B), tak i koncovým zákazníkům (B2C). Je konzultant a trenér prodejních dovedností. Z vlastní praxe ví, že v oblasti prodeje je stále větší tlak na cenu a někdy se může zdát, že zákazníka zajímají pouze slevy. Za více než 20 let aktivního obchodování si ověřil, co spolehlivě funguje a rád by inspiroval prostřednictvím svých nápadů a postřehů další obchodníky k tomu, že prodej nemusí být boj.

Ing. Ivo Jurman

Obchodník, konzultant a trenér

ivo-jurmanIvo řídil 12 let vlastní firmu v oblasti průmyslové elektroniky. V roce 2004 se rozhodl firmu prodat a začal aktivně obchodovat. Z pozice obchodníka se vypracoval i na konzultanta a trenéra manažerských dovedností, obchodovat však nepřestal. To, co mu v prodeji jednoznačně funguje je jeho schopnost podívat se na věc očima zákazníka.

Bohumil Kuba

Obchodník, trenér obchodních dovedností.

bohumil-kubaBohumil se aktivně věnuje prodeji od roku 1996. Obchod ho nikdy nelákal, protože zastával názor, že nechce zákazníkovi nic nutit. Jeho snem bylo přednášet a učit. Aby však mohl tuto práci dělat skutečně dobře, musel zjistit, jak to chodí v praxi, s čím se obchodníci potýkají. V terénu kupodivu zjistil, že dobrý obchodník není na „obtíž“, ale že dokáže být pro klienta vítanou pomocí. A stal se rychle jedním z nejlepších obchodníků v týmu. Tuto pozici si drží dodnes. Kromě toho je i konzultantem, trenérem obchodních dovedností a autorem publikace „Profesionál v prodeji“. Ke svým klientům chodí s jedinou myšlenkou – pomoci jim.

Pavel Ranc

Obchodník, konzultant a trenér manažerských dovedností

Pavel se aktivně věnuje obchodování od roku 1999. Vypracoval se na pozici konzultanta a trenéra manažerských dovedností a marketingu, obchod však nikdy neopustil. Pravidelně je v kontaktu se svými zákazníky a řeší jejich aktuální potřeby. Jeho hlavním zaměřením je organizace firmy a nastavení firemních procesů tak, aby firma klienta fungovala efektivně. Pavel je autorem devíti manažerských publikací.

Chcete dělat obchod, který může firmám i lidem zlepšit život?

Chci vědět víc!

Nejnovější příspěvky

  • Jak souvisí emoce a obchod?
  • Co je nejčastější chyba, kterou firmy v obchodě dělají?
  • Obchodník dnes musí v první řadě umět prodat sám sebe.
  • Jak obnovit chuť obchodovat?
  • Ani nejlepší motivační systém v obchodě nenahradí aktivní řízení šéfa obchodu.

Rubriky

  • Články
  • Inspirace
  • Motivace
  • Rozhovory
  • Video tipy
  • Zajímavosti

Copyright © 2025 · Executive Pro Theme on Genesis Framework · WordPress · Log in