Člověk si nekupuje vysavač, ale kupuje si uklizený koberec.
Možná se vám to stalo také, prezentovali jste zákazníkovi technické parametry, nejlepší údaje na trhu a přesto se prodej neuskutečnil.
Proč? Co se stalo? Proč zákazník neviděl výhody, které váš produkt má?
Více se dozvíte ve videotipu od Martina Staňka.
Následující záložky mění níže uvedený obsah.
Martin Staněk
Obchodník, konzultant a trenér prodejních dovedností
Za více než 20 let aktivního obchodování jsem si ověřil, co spolehlivě funguje a rád bych inspiroval prostřednictvím svých nápadů a postřehů další obchodníky k tomu, že prodej nemusí být boj.
Nejnovější příspěvky autora Martin Staněk (zobrazit všechny)
- Aby na konci jednání byl uzavřený obchod. - 20.6.2024
- Co je častá příčina, proč se obchodníkovi nedaří? - 30.3.2023
- Jak v prodeji zvládnout pochybnosti o ceně? - 23.6.2022
Napsat komentář