Někdy si myslíme, že aby zákazník koupil náš produkt, musí o něm vědět, co nejvíc informací.
Ale je to skutečně tak?
Podívejte se na tip od Bohumila Kuby.
Následující záložky mění níže uvedený obsah.
Bohumil Kuba
Obchodník, trenér obchodních dovedností
Aktivně se věnuji prodeji od roku 1996. A tuto pozici si držím dodnes. Kromě toho jsem i konzultantem, trenérem obchodních dovedností a autorem publikace „Profesionál v prodeji“. Ke svým klientům chodím s jedinou myšlenkou – pomoci jim.
Nejnovější příspěvky autora Bohumil Kuba (zobrazit všechny)
- Jaký je největší omyl v oblasti obchodování? - 28.5.2024
- Jsou všechny námitky od zákazníka opravdu důležité? - 12.4.2024
- Jak si získat zákazníka? - 12.2.2024
Napsat komentář