Martin Staněk
Obchodník, konzultant a trenér prodejních dovedností
Martin se od roku 1995 aktivně věnuje prodeji a vedení prodejních týmů. Má zkušenosti jak s prodejem firmám (B2B), tak i koncovým zákazníkům (B2C). Je konzultant a trenér prodejních dovedností. Z vlastní praxe ví, že v oblasti prodeje je stále větší tlak na cenu a někdy se může zdát, že zákazníka zajímají pouze slevy. Za více než 20 let aktivního obchodování si ověřil, co spolehlivě funguje a rád by inspiroval prostřednictvím svých nápadů a postřehů další obchodníky k tomu, že prodej nemusí být boj.
Ing. Ivo Jurman
Obchodník, konzultant a trenér
Ivo řídil 12 let vlastní firmu v oblasti průmyslové elektroniky. V roce 2004 se rozhodl firmu prodat a začal aktivně obchodovat. Z pozice obchodníka se vypracoval i na konzultanta a trenéra manažerských dovedností, obchodovat však nepřestal. To, co mu v prodeji jednoznačně funguje je jeho schopnost podívat se na věc očima zákazníka.
Bohumil Kuba
Obchodník, trenér obchodních dovedností.
Bohumil se aktivně věnuje prodeji od roku 1996. Obchod ho nikdy nelákal, protože zastával názor, že nechce zákazníkovi nic nutit. Jeho snem bylo přednášet a učit. Aby však mohl tuto práci dělat skutečně dobře, musel zjistit, jak to chodí v praxi, s čím se obchodníci potýkají. V terénu kupodivu zjistil, že dobrý obchodník není na „obtíž“, ale že dokáže být pro klienta vítanou pomocí. A stal se rychle jedním z nejlepších obchodníků v týmu. Tuto pozici si drží dodnes. Kromě toho je i konzultantem, trenérem obchodních dovedností a autorem publikace „Profesionál v prodeji“. Ke svým klientům chodí s jedinou myšlenkou – pomoci jim.
Pavel Ranc
Obchodník, konzultant a trenér manažerských dovedností
Pavel se aktivně věnuje obchodování od roku 1999. Vypracoval se na pozici konzultanta a trenéra manažerských dovedností a marketingu, obchod však nikdy neopustil. Pravidelně je v kontaktu se svými zákazníky a řeší jejich aktuální potřeby. Jeho hlavním zaměřením je organizace firmy a nastavení firemních procesů tak, aby firma klienta fungovala efektivně. Pavel je autorem devíti manažerských publikací.